Haal meer uit je administratie
Veel van onze klanten gebruiken het programma Exact Online voor hun administratie. Exact heeft een aantal handige trucs voor een eenvoudige boekhouding en een goede samenwerking met PM.
1. Gebruikers aanmaken
Laat je je administratie helemaal door ons doen, maar wil jij of je assistent graag realtime inzicht in de cijfers? We kunnen heel makkelijk extra ‘gebruikers’ aanmaken. Via je pc, tablet of mobiel zie je meteen hoe je bedrijf ervoor staat. Het dashboard geeft bijvoorbeeld inzicht in je resultaat, de bank- en kassaldi en de openstaande verkoop- en inkoopfacturen.
2. Periodieke verwerking
Bij een aantal van onze klanten verwerken we de boekhouding wekelijks. Je kunt je facturen heel makkelijk via Exact Online bij ons aanleveren, zodat het je weinig werk kost. We zien dan meteen of er bijzonderheden zijn en of er bijvoorbeeld facturen ontbreken. Die kunnen we via Exact Online snel bij je opvragen: je kunt ze via het chatscherm uploaden, al dan niet met toelichting. Het voordeel van periodieke verwerking is dat je altijd up-to-date bent: je hebt inzicht in je meest actuele cijfers.
3. Inkoopfacturen
Ook handig: via Exact Online kun je de betaling van inkoopfacturen heel snel klaarzetten bij de bank, zonder dat je van alles hoeft over te tikken. Dat betekent ook: minder kans op fouten.
4. Verkoopfacturen
En natuurlijk kun je met Exact Online je eigen verkoopfacturen maken. Je hebt kortom alles in één programma: inkoop en verkoop, resultaat en balans. Je ziet wat je omzet in verschillende groepen is én je weet meteen welke facturen nog niet betaald zijn. Lekker makkelijk voor jou, en handig in de samenwerking met PM.
Benieuwd naar de mogelijkheden van Exact Online voor jouw bedrijf? Stuur even een berichtje, dan nemen we contact op.