PM blijft innoveren, ook in 2021
In 2021 bouwt PM voort op de innovaties die we dit jaar in gang hebben gezet. We willen je meer (realtime) inzicht geven in je bedrijfsresultaten, en de administratie voor jou vereenvoudigen.
In veel opzichten was 2020 een heftig en bijzonder jaar. Voor onze klanten, en natuurlijk ook voor ons als organisatie. Zoals je in deze nieuwsbrief al kon lezen, kunnen we terugkijken op een goed jaar. Niet alleen vanwege groei en het behalen van onze doelstellingen, maar ook omdat we weer een aantal mooie ontwikkelingen hebben doorgemaakt.
In onze vorige nieuwsbrief hebben we verteld hoe we onze processen aan het begin van de coronacrisis hebben aangepast, zodat ons hele team volledig vanuit huis kon werken. Samen met de ontwikkelaars zijn we nu druk met het verfijnen van het digitale proces. Zo zullen we vanaf volgend jaar per b.v. het aantal ondertekenverzoeken per jaarrekening terugbrengen. Op die manier maken we het proces van ondertekenen nog gebruiksvriendelijker voor jou als klant.
Meer inzicht, minder werk
Zijn we hiermee klaar met ontwikkelen? Bij lange na niet. Sterker nog: het IT-landschap verandert zo snel dat veranderen de nieuwe standaard lijkt te worden. Daarom gaan we volgend jaar opnieuw onze processen en de bijbehorende softwareoplossingen tegen het licht houden. Ons doel is om jou als klant veel meer informatie te geven over de actuele stand van zaken bij jouw onderneming. Dat doen we via het beschikbaar stellen van verschillende dashboards.
Daarnaast willen we je (zo goed als) realtime inzicht geven in de behaalde resultaten van jouw onderneming. Als onderdeel hiervan willen we de communicatie rond de administratieve verwerking efficiënter maken. Je krijgt dus niet alleen een meer betrouwbaar beeld, we vergemakkelijken ook het werk dat we van je vragen (zoveel als mogelijk).
Hoe we dit gaan doen? Daar hoor je volgend jaar meer over. Maar de doelen zijn bepaald, op naar 2021!